Menu

Achteraf betalen via AfterPay of Klarna

Wij bieden u gratis de mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen, zo loopt u geen enkel risico en betaalt u pas wanneer u 100% tevreden bent over het bestelde product. Achteraf betalen kan zowel via AfterPay als Klarna, het is maar net waar uw voorkeur naar uit gaat. Beide methodes zijn gratis en met beide methodes ontvangt u achteraf een factuur welke u binnen 14 dagen dient te betalen.



(Nederland & België)

Hoe werkt het?

AfterPay voert voor Excluso het volledige achteraf betaalproces uit. Als u tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "AfterPay - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend uw geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld dan kunt u uw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. U ziet dan direct of uw verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet. 

Uw bestelling wordt geaccepteerd, wat kunt u verwachten?

Uw bestelling is direct geslaagd en u ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u wordt bezorgd en u ontvangt per e-mail een factuur van AfterPay. Indien u tevreden bent over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld iDeal of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via AfterPay annuleren en hoeft u deze niet langer te betalen, u hoeft dus alleen te betalen als u tevreden bent over uw bestelling. 

Uw bestelling wordt niet geaccepteerd door AfterPay? Wat kunt u nu doen?

Doordat AfterPay een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen uw bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van AfterPay, zij kunnen u informeren over de reden van weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. U kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode. 

U kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met AfterPay opnemen.


Klarna
(Nederland)

Hoe werkt het?

Als u tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "Klarna - Achteraf betalen" kiest dan wordt aanvullend uw geboortedatum, geslacht en telefoonnummer gevraagd. Als uw gegevens volledig zijn ingevuld dan kunt u uw bestelling voltooien door op de knop "plaats bestelling" te klikken. U ziet dan direct of uw verzoek om achteraf te betalen is geaccepteerd is niet. 

Uw bestelling wordt geaccepteerd, wat kunt u verwachten?

Uw bestelling is direct geslaagd en u ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan er voor zorgen dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u wordt bezorgd en u ontvangt per e-mail een factuur van Klarna. Indien u tevreden bent over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen via bijvoorbeeld iDeal of een directe overboeking via de bank, de uiterlijke betaaldatum staat ook aangegeven op deze factuur. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling dan heeft u 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Als uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd zullen wij de factuur via Klarna annuleren en hoeft u deze niet langer te betalen, u hoeft dus alleen te betalen als u tevreden bent over uw bestelling. 

Uw bestelling wordt niet geaccepteerd door Klarna, wat kunt u nu doen?

Doordat Klarna een strikte controle uitvoert kan het helaas voorkomen dat om diverse (tijdelijke) redenen uw bestelling niet geaccepteerd wordt. Voor informatie hierover kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zij kunnen u informeren over de reden van weigering en eventueel de blokkering opheffen. Aan de acceptatieprocedure kunnen wij zelf helaas niets veranderen, ook kunnen wij de reden van de weigering niet inzien. U kunt de bestelling nog altijd wel plaatsen door de kiezen voor een andere betaalmethode. 

U kunt bij vragen over deze betaalmethode ook altijd contact met Klarna opnemen.