Menu

Klantenservice

Heeft u vragen, klachten of feedback?

Voor vragen, klachten of feedback kunt u contact met ons opnemen via onderstaande middelen:

- Stuur ons een bericht via onze LiveChat links onderaan de pagina. Wij hebben geen gegevens van u nodig en als wij online zijn krijgt u direct een antwoord!

- Stuur een e-mail naar info@excluso.nl of stuur ons een e-mail via ons contactformulier. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur (weekenden uitgezonderd) beantwoorden. Ons antwoord kan weleens in de spam-folder van uw inbox belanden, controleer deze daarom altijd even als u wacht op een antwoord.

- U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer: +31 (0)23 - 620 1 620 (Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:30 uur tot 17:30 uur). 

 

Bent u op zoek naar meer informatie? Kijk dan op een van de volgende pagina's.

   -   Verzending & Retourneren
   -   Betaalmogelijkheden
   -   Veelgestelde vragen / FAQ
   -   Algemene Voorwaarden
   -   Contact / Bedrijfsgegevens

 

Levertijden

Levertijden kunnen per horloge verschillen en worden daarom aangegeven op de productpagina van het horloge. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij een horloge niet zelf op voorraad hebben en deze moeten bestellen. De levertijden kunnen variëren van 1 werkdag tot 2 weken, let daar dus goed op!


Betaalmogelijkheden

Bij Excluso.nl kunt u op de volgende manieren betalen.

    -  iDeal
    -  Bancontact / Mister Cash (België)
    -  Bankoverboeking
    -  Achteraf betalen via AfterPay
    -  PayPal
    -  Creditcard (MasterCard, Visa, American Express en Discover Network)

 

Verzending

Leveringen naar Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg zijn op Excluso helemaal gratis! Mocht u een bestelling willen verzenden naar een ander land, neem dan even contact met ons op.

Pakketdienst: Uw bestelling wordt verzonden via GLS. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een e-mail met een track&trace code om de levering te kunnen volgen. In deze verzendbevestiging kunt u met één klik de actuele status van uw bestelling bekijken.

 

Retourneren

Wenst een u product te retourneren dan is dit natuurlijk mogelijk. Retourneren of ruilen van uw aankopen kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, mits de artikelen onbeschadigd en compleet zijn en zich in de originele verpakking bevinden (indien redelijkerwijs mogelijk). Tijdens het invullen van het retourformulier kunt u ervoor kiezen om uw geld terug te krijgen, het product te ruilen of een waardebon ter waarde van uw bestelling te ontvangen. Als u verzoekt om terugbetaling van uw bestelling dan betalen wij na ontvangst het bedrag van aankoop zo spoedig mogelijk, vaak binnen 5 werkdagen, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terug.

 

Klachten

Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Indien u vindt dat de klacht niet op een correcte manier is afgehandeld kunt een klachtenprocedure opstarten door op de volgende link te klikken. De uitslag van deze onpartijdige geschillencommissie is voor beide partijen bindend. Voor meer informatie kunt u ook onze algemene voorwaarden raadplegen.