Mini cart

U hebt niets in uw winkelwagen.

  • Gratis verzending naar NL & BE
  • Reparatie & Garantie - Horloges en Sieraden

    Ook na jouw aankoop bij Excluso kun je op onze service rekenen. Op deze pagina kun je eenvoudig zelf een reparatie aanmelden en de voortgang van de reparatie volgen door hier uw gegevens in te vullen.


    Garantie

    Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij het defecte artikel ter beoordeling nodig. Je kunt hiervoor onderstaand formulier invullen. Stuur een aankoopbewijs (factuur van ons) mee. Valt het defect onder garantie dan worden er uiteraard geen kosten in rekening gebracht en zullen wij (achteraf) ook de verzendkosten vergoeden. Blijkt het defect niet onder garantie te vallen, dan ontvang je vooraf een prijsopgave.


    Algemene reparatie

    Ook als je een artikel niet bij ons hebt gekocht dan kunnen wij een defect artikel (mits in Nederland gekocht) voor jou repareren, de reparatie wordt dan wel berekend. Vul onderstaand formulier in en stuur het artikel naar ons op voor een prijsopgave. Kost een reparatie minder dan € 50,- dan voeren wij de reparatie zonder prijsopgave uit. Vallen de reparatiekosten hoger uit dan vragen wij eerst om akkoord. Ga je niet akkoord dan brengen wij €15,- onderzoekskosten plus € 6,95 retour verzendkosten in rekening. Ga je akkoord met de prijsopgave dan betaal je geen onderzoekskosten.



    Bezig met laden...