+31 (0)23 - 620 1 620 (ma-vr van 09.30 t/m 17.30)
Menu
webshop keurmerk
Official Dealer

Verzending & Retourneren

Verzending

GLS leveringMikropakket levering

Leveringen naar Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg zijn op Excluso helemaal gratis! Mocht u een bestelling willen verzenden naar een ander land, neem dan even contact met ons op.


Pakketdienst: Uw bestelling wordt aangetekend verzonden via GLS of Mikropakket. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u hiervan een e-mail met een track&trace code om de levering te kunnen volgen. 

Levertijden: Levertijden kunnen per horloge verschillen en worden daarom aangegeven op de productpagina van het horloge. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat wij een horloge niet zelf op voorraad hebben en deze moeten bestellen. De levertijden kunnen variëren van 1 werkdag tot 2 weken, let daar dus goed op!

Niet thuis: Mocht u niet thuis zijn, dan kan het pakket ook worden afgegeven bij de buren. Mocht de chaffeur van GLS er niet in slagen om het pakket af te geven, dan ontvangt u een niet thuis bericht waarmee u een nieuwe afspraak kunt inplannen. U kunt ten alle tijden de status van uw bestelling volgen en de verwachte afleverdatum bekijken via de track&trace code. Deze code is toegevoegd bij uw verzendbestiging die u ontvangt via e-mail.

Hoe volg ik mijn bestelling: Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u altijd een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat een track&trace code vermeld, hier kunt u op klikken. Vervolgens komt u op de website van GLS, hier kunt u de actuele status van uw bestelling en afleverdatum bekijken.

 

Retourneren

Wenst een u product te retourneren dan is dat natuurlijk mogelijk. Retourneren of ruilen van uw aankopen kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, mits aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan. Tijdens het invullen van het retourformulier kunt u ervoor kiezen om uw geld terug te krijgen, het product te ruilen of een waardebon ter waarde van uw bestelling te ontvangen. 

Retourvoorwaarden:

- Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.
- Horlogebanden mogen niet zijn ingekort.
- Het artikel dient compleet te zijn (inclusief bijbehorende merkdoos, boekjes etc.)
- Het artikel dient zicht in de originele verpakking te bevinden (indien redelijkerwijs mogelijk). De doos moet open gemaakt worden om het artikel te bekijken, dat mag. Labels, stickers, kaartjes & beschermfolies mogen niet verwijderd worden.
- Het artikel mag geen gebruikerssporen bevatten of gedragen zijn.

Wat moet ik doen om producten te retourneren?

Wij verzoeken u vriendelijk om hier ons retourformulier te downloaden. Deze vervolgens volledig in te vullen en deze bij te voegen bij uw retourzending. Wanneer wij de producten hebben ontvangen zullen wij u een bevestiging van de annulering sturen per e-mail. 

Stuur eventueel ook een e-mail naar info@excluso.nl met de informatie over uw retourzending. Dit helpt ons bij het verwerken van het retourproces.

Naar welk adres moet ik de producten retourneren?

Retourneren kan naar het volgende adres:

Excluso
Tappersweg 10F
2031 ET Haarlem
Nederland


Retourkosten

Zodra het geretourneerde product hier ontvangen is betalen wij, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding) het volledige aankoopbedrag terug. Deze terugbetaling is kostenloos en wordt teruggeboekt via de betaalmethode waarmee is betaald.  

Eventuele retourkosten die gemaakt worden door de consument zijn wel voor eigen rekening.

Heeft u vragen over retourneren of ruilen?

Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via email: info@excluso.nl of telefonisch via: +31 (0)23 - 620 1 620