+31 (0)23 - 620 1 620 (ma-vr van 09.30 t/m 17.30)
Menu
webshop keurmerk
Official Dealer

Garantie

De garantietermijn staat altijd aangegeven onder extra informatie bij elk product. Wanneer uw aankoop binnen de garantietermijn defect raakt, kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt het horloge dan naar ons opsturen en wij zullen ervoor zorgen dat het horloge naar de fabriek wordt gestuurd. Zij controleren vervolgens het horloge en bepalen of het defect onder de garantie valt. Mocht het defect onder de garantie vallen dan wordt gekeken of het horloge te repareren is. Indien het horloge te repareren is dan wordt dit gedaan, wij sturen vervolgens het horloge op onze kosten naar u terug. Mocht het horloge niet meer te repareren zijn, ontvangt u uiteraard een nieuw exemplaar of uw aankoopbedrag terug. 

Buiten de fabrieksgarantie van de horloges vallen de volgende onderdelen: 

- het glas
- de batterijen
- de kroon/de schroef
- het horlogebandje

Zorg er ook altijd voor dat de achterkant van het horloge gesloten blijft. Door het horloge te openen vervalt je recht op garantie als gevolg van stof en vocht. 

 

Mocht u verder nog vragen hebben over de garantie dan kunt u altijd contact met ons opnemen.